ankieta potrzeb

Choć trwają działania związane z odmrażaniem różnych sfer naszego życia, które zostały znacznie ograniczone ze względu na COVID-19, większość z nas zastanawia się jak będzie wyglądał świat po. Zastanawiamy się nie tylko nad skutkami ekonomicznymi, ale też społecznymi.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zostaliśmy pozbawieni możliwości bycia blisko naszych przyjaciół i znajomych, w tym przytulania się, spędzania wspólnie czasu, czy choćby podania sobie ręki. Przemieszczając się ulicami naszych miast w maseczkach nie mamy możliwości wymienienia nawet krótkiego uśmiechu.

Dla nas jako marki, która chce być blisko Was – naszych Klientek, był i wciąż jest to bardzo trudny czas. Właśnie z tego powodu, że nasz kontakt z Wami został mocno ograniczony.

W trosce o bezpieczeństwo zamknęłyśmy sklep stacjonarny, terminy targów wiosennych zostały przełożone… Oznacza to dla nas, że zostałyśmy pozbawione możliwości spotykania się z Wami, wysłuchania Waszych opinii, poznania Waszych potrzeb, doradzenia Wam, które z naszych kosmetyków mogą najlepiej na nie odpowiedzieć.

Potraktowałyśmy to jako wyzwanie. Postanowiłyśmy wykorzystać ten czas na zbudowanie innowacyjnego rozwiązania, którego celem jest wsparcie zakupów w naszym sklepie internetowym równie fachową poradą, na jaką mogłyście dotychczas liczyć w sklepie stacjonarnym.

Na naszej stronie znajdziecie Ankietę Potrzeb, w której wiedza naszych ekspertek została wzmocniona siłą inteligencji feeCOMPASS ®. Wystarczy odpowiedzieć, poprzez wybór dostępnych opcji, na kilka kluczowych pytań, typu:

  • Jaką masz cerę
  • Jaki jest Twój wiek
  • Jakie są główne potrzeby Twojej cery
  • Jakie masz preferencję jeśli chodzi o pielęgnację,

a system oceni każdy dostępny w sklepie produkt pod kątem Twoich indywidualnych potrzeb. Wyniki zostaną zaprezentowane w formie spersonalizowanego rankingu kosmetyków, tj. kilku najlepiej dopasowanych produktów.

Rozwiązanie to dedykujemy przede wszystkim osobom, które nie znają jeszcze w pełni sekretów marki Creamy. Dzięki Ankiecie Potrzeb zyskujecie możliwość doboru rekomendowanych dla Was kosmetyków zaledwie w kilka minut bez znajomości naszego asortymentu czy wiedzy o naszych produktach.

Mamy nadzieję, że nasza nowa Ankieta Potrzeb zasilana wiedzą ekspercką i sztuczną inteligencją ułatwi dokonywanie zakupów poprzez dostarczenie spersonalizowanych rekomendacji. Sprawi, że zakupy w naszym sklepie internetowym będą przyjazne i intuicyjne, a czas zaoszczędzony na wyborze kosmetyków będziecie mogły poświęcić na relaks z naszymi kosmetykami w ramach domowego SPA. Ankieta potrzeb dostępna jest poprzez kliknięcie >>tutaj<<.

Oczywiście pamiętajcie, że nasz sklep internetowy działa bezpiecznie i terminowo, a z nami zawsze możecie kontaktować się tradycyjnymi sposobami, czyli pisząc na adres sklep@creamy.pl, dzwoniąc pod numer: 572 728 528, czy poprzez nasze social media.

Jesteśmy dla Was, bez względu na to jaką drogę kontaktu wybierzecie.

Ankieta Potrzeb została uruchomiona na platformie rekomendacji feeCOMPASS, opracowanej przez firmę INNECT FC sp. z o.o.