Choć trwają działania związane z odmrażaniem różnych sfer naszego życia, które zostały znacznie ograniczone ze względu na COVID-19, większość z nas zastanawia się jak będzie wyglądał świat po. Zastanawiamy się nie tylko nad skutkami ekonomicznymi, ale też społecznymi.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zostaliśmy pozbawieni możliwości bycia blisko naszych przyjaciół i znajomych, w tym przytulania się, spędzania wspólnie czasu, czy choćby podania sobie ręki. Przemieszczając się ulicami naszych miast w maseczkach nie mamy możliwości wymienienia nawet krótkiego uśmiechu.

Dla nas jako marki, która chce być blisko Was – naszych Klientek, był i wciąż jest to bardzo trudny czas. Właśnie z tego powodu, że nasz kontakt z Wami został mocno ograniczony.

W trosce o bezpieczeństwo zamknęłyśmy sklep stacjonarny, terminy targów wiosennych zostały przełożone… Oznacza to dla nas, że zostałyśmy pozbawione możliwości spotykania się z Wami, wysłuchania Waszych opinii, poznania Waszych potrzeb, doradzenia Wam, które z naszych kosmetyków mogą najlepiej na nie odpowiedzieć.

Potraktowałyśmy to jako wyzwanie. Postanowiłyśmy wykorzystać ten czas na zbudowanie innowacyjnego rozwiązania, którego celem jest wsparcie zakupów w naszym sklepie internetowym równie fachową poradą, na jaką mogłyście dotychczas liczyć w sklepie stacjonarnym.

Na naszej stronie znajdziecie Ankietę Potrzeb, w której wiedza naszych ekspertek została wzmocniona siłą inteligencji feeCOMPASS ®. Wystarczy odpowiedzieć, poprzez wybór dostępnych opcji, na kilka kluczowych pytań, typu:

  • Jaką masz cerę
  • Jaki jest Twój wiek
  • Jakie są główne potrzeby Twojej cery
  • Jakie masz preferencję jeśli chodzi o pielęgnację,

a system oceni każdy dostępny w sklepie produkt pod kątem Twoich indywidualnych potrzeb. Wyniki zostaną zaprezentowane w formie spersonalizowanego rankingu kosmetyków, tj. kilku najlepiej dopasowanych produktów.

Rozwiązanie to dedykujemy przede wszystkim osobom, które nie znają jeszcze w pełni sekretów marki Creamy. Dzięki Ankiecie Potrzeb zyskujecie możliwość doboru rekomendowanych dla Was kosmetyków zaledwie w kilka minut bez znajomości naszego asortymentu czy wiedzy o naszych produktach.

Mamy nadzieję, że nasza nowa Ankieta Potrzeb zasilana wiedzą ekspercką i sztuczną inteligencją ułatwi dokonywanie zakupów poprzez dostarczenie spersonalizowanych rekomendacji. Sprawi, że zakupy w naszym sklepie internetowym będą przyjazne i intuicyjne, a czas zaoszczędzony na wyborze kosmetyków będziecie mogły poświęcić na relaks z naszymi kosmetykami w ramach domowego SPA ☺Ankieta potrzeb dostępna jest poprzez kliknięcie >>tutaj<<.

Oczywiście pamiętajcie, że nasz sklep internetowy działa bezpiecznie i terminowo, a z nami zawsze możecie kontaktować się tradycyjnymi sposobami, czyli pisząc na adres sklep@creamy.pl, dzwoniąc pod numer: 572 728 528, czy poprzez nasze social media.

Jesteśmy dla Was, bez względu na to jaką drogę kontaktu wybierzecie ☺

Ankieta Potrzeb została uruchomiona na platformie rekomendacji feeCOMPASS, opracowanej przez firmę INNECT FC sp. z o.o.