ZWROT

Zwrotu zamawianych produktów możesz dokonać bez podania przyczyny do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. W takim przypadku postępuj według instrukcji:
I SPAKUJ PRODUKT
W miarę możliwości przygotuj produkt zapakowany w oryginalne opakowanie oraz dołącz dowód zakupu (paragon). Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki. Rekomendujemy owinięcie szklanych buteleczek folią bąbelkową lub bibułą tak, aby szklane elementy nie stykały się ze sobą.
II UZUPEŁNIJ FORMULARZ
Wypełnij formularz zwrotu – przykładowy wzór do pobrania >>tutaj<<. Należy go dołączyć do zwracanego produktu bądź przesłać drogą elektroniczną na sklep@creamy.pl.
III PRZEŚLIJ PRODUKT
Wyślij do nas przesyłkę na adres:
Creamy sp. z o. o.
ul. Chmielna 6
00-020 Warszawa
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek “za pobraniem”, wysłanych paczkomatami lub usługą “e-przesyłka”.

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji lub wymiany produktu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
I SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Zadzwoń (+48 572 728 528) lub prześlij do nas mail (sklep@creamy.pl) w celu ustalenia szczegółów reklamacji i sposobu zwrócenia zamówienia.
II SPAKUJ PRODUKT
Wypełnij oświadczenie, które dostępne jest TUTAJ. W miarę możliwości przygotuj produkt zapakowany w oryginalne opakowanie oraz dołącz paragon (dowód zakupu). Oświadczenie należy dołączyć do zwracanego produktu bądź przesłać drogą elektroniczną na sklep@creamy.pl.
III ROZPATRZENIE DECYZJI
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.