Kosmetyki dla Ciebie
Zwroty i reklamacje

ZWROT

Zwrotu zamawianych produktów możesz dokonać bez podania przyczyny do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. W takim przypadku postępuj według instrukcji:

I SPAKUJ PRODUKT

W miarę możliwości przygotuj produkt zapakowany w oryginalne opakowanie oraz dołącz dowód zakupu (paragon). Prosimy o staranne zapakowanie przesyłki. Rekomendujemy owinięcie szklanych buteleczek folią bąbelkową lub bibułą tak, aby szklane elementy nie stykały się ze sobą.

II UZUPEŁNIJ FORMULARZ

Wypełnij formularz zwrotu – przykładowy wzór do pobrania >>tutaj<<. Należy go dołączyć do zwracanego produktu bądź przesłać drogą elektroniczną na sklep@creamy.pl.

III PRZEŚLIJ PRODUKT

Wyślij do nas przesyłkę na adres:

Creamy sp. z o. o.
ul. Chmielna 6
00-020 Warszawa

Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi Kupujący. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”, wysłanych paczkomatami lub usługą „e-przesyłka”.

REKLAMACJA

W celu złożenia reklamacji lub wymiany produktu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

I SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Zadzwoń (+48 572 728 528) lub prześlij do nas mail (sklep@creamy.pl) w celu ustalenia szczegółów reklamacji i sposobu zwrócenia zamówienia.

II SPAKUJ PRODUKT

Wypełnij oświadczenie, które dostępne jest >>tutaj<<. W miarę możliwości przygotuj produkt zapakowany w oryginalne opakowanie oraz dołącz paragon (dowód zakupu).

III ROZPATRZENIE DECYZJI

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych.

Oszczędź 15%!

Dołącz do Klubu Creamy i odbierz 15% rabatu na kolejne zakupy!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CREAMY Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-055), przy ul. Filtrowej 69 lok. 39, moich danych osobowych w celach handlowych i marketingowych (NEWSLETTER). Zostałem poinformowany o dobrowolności wyrażenia zgody prawie dostępu do moich danych osobowych , żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, cofnięcia zgody na przetwarzanie moich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego, profilowania, wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Udało się!

Twoja zniżka została zaakceptowana i dodana do koszyka!

X
X