System PayPo – umożliwia zrobienie zakupów i bezkosztowe odroczenie płatności do 30 dni lub rozłożenie płatności na oprocentowane raty. Minimalna wartość zamówienia to 199 zł, natomiast maksymalna to 1000 zł.

 

Jak to działa:

 

1. Przy wyborze formy płatności wybierz Przelewy24, a następnie PayPo.

2. Podajesz nam swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Ciebie.

3. Otrzymujesz swoje zakupy.

4. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę za produkty. Jeśli nie zapłacisz do tego momentu, PayPo może rozłożyć Twoją płatność na oprocentowane raty.

 

Korzyści:

 

1. Widzisz super okazję na www.creamy.pl – możesz złożyć zamówienie od razu, a zapłacisz za 30 dni!

2. Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.

3. Możesz pozwolić sobie na więcej – pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

 

FAQ

 

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to jest bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować sie od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Nie martw się, nic sie nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.